10.2.19

Hierarchia

Członkowie Stada Kryształu oczekują ambitniejszych zadań, niż wylegiwanie się na trawie. Poniżej znajdziesz więc listę stanowisk, przygotowanych, by mieli oni co zrobić z wolnym czasem, a także by mogli zarobić Kryształy.
Stanowisko przywódcy i jego zastępcy nie są na ogół dostępne. Aby stać się przywódcą, trzeba urodzić się w rodzinie przywódców lub poślubić przywódcę. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku zastępców przywódcy. Zastępcą można również stać się dzięki wygranej w specjalnym Evencie.
Jeżeli stanowisko osiągnęło limit pełniących je postaci, nie można ich wtedy wpisać w swój formularz.

PRZYWÓDCY

Przywódca:
Przywódczyni: Neo
Źrebięta:

ZASTĘPCY PRZYWÓDCÓW

Zastępca:
Zastępczyni:
Źrebięta:

Alchemik (0/4) – Doskonale znają magiczne właściwości każdej rośliny, kryształu czy innej substancji. Tworzą eliksiry, które trafiają do sklepu, oraz wynajdują nowe, o innych właściwościach.
Alchemicy: ---

Bibliotekarz (0/4) – Mole książkowe, które odnalazły się w bibliotece i od tego czasu stoją na straży zasobu ksiąg Stada Kryształu, wpuszczając na III Piętro tylko tych, którzy mają do tego specjalną przepustkę. Zazwyczaj ciche z nich osobniki, choć zdarzają się i stare zrzędy, które poświęciły się w pełni bibliotekarstwu i próchnieją wraz z regałami na książki.
Bibliotekarze: ---

Dyplomata (0/3) – Dzięki swoim zdolnościom mówczym, paktują z innymi stadami i watahami. Zdarza się również, że rozwiązują konflikty między członkami stada lub doradzają przywódcom w podjęciu dobrej decyzji.
Dyplomaci: ---

Egzorcysta (0/4) – Podobnie jak wyrocznia, egzorcyści mają kontakt ze zmarłymi. Ich zadanie nie polega jednak na rozmawianiu z duszami ze świata zmarłych. Odszukują duchy, błąkające się po świecie żywych i pomagają im trafić do ich świata. Czasem wypędzają też złe demony z ciał żywych.
Egzorcyści: ---

Jubiler (0/5) – Charakteryzują się niezwykłą kreatywnością i dokładnością. Ich dzieła wykonywane są za zdumiewającą precyzją. Jeśli chcesz kupić prezent swojej ukochanej lub zepsuł ci się twój ulubiony naszyjnik, prędko zawitaj do jubilerów!
Jubilerzy: ---

Kowal (0/5) – Innymi słowy rzemieślnik wyrabiający przedmioty z metalu, złota, srebra i innych cennych surowców, z których wyrobów korzystamy na co dzień, np. w kuchni, czy w naszym zawodzie, lub na wojnie. Nie są tak wysoko w hierarchii, jak taki łucznik, jednakże jego praca również jest cennym zasobem dla stada i każdy kowal się liczy. Bez nich nie mielibyśmy broni ani przyrządów codziennego użytku, dlatego im również należy się szacunek.
Kowale:

Kronikarz (0/3) – Opisuje ważne wydarzenia w kronikach stada. Spisuje członków, tereny i opisuje dzieje panowania każdego z przywódców. Jeśli w stadzie aktualnie nie ma żadnego kronikarza, jego obowiązki przejmuje przywódca lub jego zastępca.
Kronikarze: ---

Łucznik (0/7) – Łucznicy to najprawdziwsi mistrzowie w swoim fachu. Przechodzą niezwykle trudne szkolenia, by móc ubiegać się o tą posadę. Mają niezwykłego cela, praktycznie nigdy nie pudłują. Jeśli zobaczysz centaura, trafiającego strzałą w sam środek jabłka położonego na drugim końcu polany, wiedz, że to na pewno jeden z łuczników! Towarzyszą wojownikom podczas walk, oraz pełnią funkcję strażników podczas pokoju.
Łucznicy: ---

Mag (0/6) – Nie ważne, jaki rodzaj magi studiują. Są gotowi użyć jej, by bronić swojego stada. Podczas wojen walczą w boku wojowników i łuczników. Czasami eskortują posłańców. W czasie pokoju nauczają źrebięta, które odkryły w sobie magię.
Magowie: ---

Medyk (0/5) – Zazwyczaj są to osoby o wysokiej empatii. Pragną nieść pomoc. Opatrzą każdą ranę i poskładają każde złamane kopyto. Współpracują z zielarzami, by tworzyć leki.
Medycy: ---

Nauczyciel (0/3) – Do jego zadań należy nauczyć źrebięta podstawowych rzeczy. Należą do nich nie tylko posługiwanie się łukiem, ale także to, jak funkcjonować w stadzie. Często też bawią się z młodymi, by zapełnić ich czas, którego jeszcze nie potrafią sobie zorganizować.
Nauczyciele: ---

Odkrywca (0/3) – To niezwykle odważni wędrowcy, łaknący zgłębiać nowe, nieodkryte dotąd przez nikogo tereny. Przebywają głównie poza granicami stada, odkrywając nowe tereny. Tworzą mapy i nazywają krainy.
Odkrywcy: ---

Ogrodnik (0/4) – Dbają o rozwój roślin, nie tylko w ogrodach, ale wszystkich, jakie rosną na terenach stada. Dzięki ogrodnikom rosną lasy, dzięki nim łąki zachwycają tyloma kwiatami. Zielarze często przychodzą do nich po zioła.
Ogrodnicy: ---

Posłaniec (0/2) – Doręczają ważne informacje. Są szybcy i zwinni. Często towarzyszą im wojownicy, by wiadomość nie dotarła w niepowołane ręce.
Posłańcy: ---

Pracownik Kopalni (0/7) – Pracownicy kopalni pełnią niezwykle ważną rolę w stadzie. To właśnie dzięki nim możesz kupić w sklepie bransoletkę za kryształy. Dzięki nim powstaje wiele eliksirów, których kryształy są niezbędnym składnikiem. Gdyby nie oni, stado by nie funkcjonowało.
Pracownicy Kopalni: ---

Prorok Codzienny (0/1) – osoba pracująca ramię w ramię z kronikarzem; ten dostarcza jej najnowszych informacji z dnia, a prorok ogłasza najważniejsze wiadomości w gazetach na forum stada. Prorok Codzienny to stanowisko awansowane przez kronikarza, na które trzeba sobie zasłużyć.
Prorok Codzienny: ---

Psycholog (0/3) – Niezależnie od wagi Twojego problemu, psycholog zawsze Cię wysłucha i postara się pomóc. Możesz na niego liczyć, gdy myślisz, że już wszystko stracone.
Psychologowie: ---

Sprzedawca (0/2) – Tylko oni potrafią wcisnąć Ci największy rupieć. Są niezwykle przekonujący i doskonale prowadzą negocjacje, by były dla nich jak najbardziej korzystne.
Sprzedawcy: ---

Strażnik (0/5) – Dbają o porządek w stadzie. Strzegą granic i pilnują skarbców. Zadań mają wiele, więc często pomagają im wojownicy i łucznicy.
Strażnicy: ---

Szaman (1/3) – Wiele osób uważa ich za obłąkanych, jednak oni po prostu żyją w swoim świecie. Szamani odprawiają przeróżne rytuały, pogrzeby i udzielają ślubów.
Szamani: Quizinho Roscoe

Szpieg (0/4) – Jest to stanowisko niezwykle niebezpieczne. Szpiedzy, pod przykrywką zdobywają informację spoza granic. Często ryzykują zdrowiem, a nawet życiem, by zdobyć informacje potrzebne stadu. Czasem są zmuszeni obserwować członków stada, być może ich przyjaciół, w celu wykrycia spisku.
Szpiedzy: ---

Wojownik (0/10) – Walczą w imię stada. Są szybcy i silni. W czasie pokoju trenują lub pełnią rolę strażników.
Wojownicy: ---

Wyrocznia (0/1) – To stanowisko może objąć wyłącznie wadera, potrafiąca komunikować się ze światem umarłych. Powinna też miewać wizje, dotyczące przyszłości. Jej zadanie nie jest konkretne. Niektórzy przychodzą do niej, by poznać swoją przyszłość, inni, by dowiedzieć się, jak miewają się ich zmarli znajomi.
Wyrocznia: ---

Zabójca (0/6) – Mordercy z wyboru. Zabijają na rozkaz z zimną krwią. Bezlitośni i nieugięci. Zawsze dokończą zaczęte zadanie. Ich praca polega na eliminowaniu wrogów stada, którzy nie są gotowi na kompromisy.
Zabójcy: ---

Zielarz (0/5) – Znają się na leczniczych ziołach. Wraz z medykami tworzą leki. Współpracują także z ogrodnikami, by ich zioła miały doskonałe warunki do dalszego rozwoju.
Zielarze: ---

Zoolog (0/4) – Obdarzeni niezwykłą spostrzegawczością, potrafią dostrzec nawet najlepiej zamaskowane zwierzę, by uwiecznić je na kartach zwierzęcej encyklopedii. Jak nikt inny potrafią odchodzić się ze zwierzętami. Niektórzy przypuszczają, że znają ich mowę. Często wymaga się od nich umiejętności artystycznych, by mogli narysować nowe gatunki w księdze.
Zoolodzy: ---

Zwiadowca (0/4) – Ich zadaniem jest doglądanie wyznaczonych przez rangę wyższą terenów oraz informowanie na bieżąco przywódcy o stanie Stada, a także terenów poza nim.
Zwiadowcy: ---

Źrebięta (0/∞) – Są to członkowie stada zbyt mali na to, by objąć inne stanowisko. Uczą się od nauczycieli i spędzają czas na zabawie. Stanowisko źrebięcia można objąć do ukończenia 10. roku życia, jednak mając już 8. lat, można objąć inne stanowisko.
Źrebięta: ---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X