16.2.19

Wiara

Stado Kryształu posiada swoją wiarę, a co za tym idzie, posiada także swoich bogów. Dołączając do stada, w założeniu przyjmujesz właśnie tą wiarę, choć Twoja postać może wierzyć w coś zupełnie innego lub być niewierząca. Każdy z bogów odpowiada za coś innego, każdy ma swoje miejsce w świątyni. Niektórzy z nich mają poświęcone im obrzędy. Żaden centaur ani faun nie jest w stanie się z nimi skontaktować, czasem jednak bogowie objawiają się wybrańcom. Ich wygląd nie jest do końca znany, określany na podstawie snów i wyobrażeń.


Etos

Pojawił się na świecie jako pierwszy. Jest stwórcą naszego świata i nas samych. Dzięki niemu na świat przychodzą źrebięta, to on dobiera ich talenty i cechy. Odpowiada także za otaczającą nas magię i powstawanie kryształów. Mimo tego, iż oddał część swojej mocy pomagającym mu bogom, jest wszechmogący.


Lo

Najstarsza ze źrebiąt Etosa. Reprezentuje żywioł wiatru i obdarza nim wybrane przez nią istoty. Jest rozważna i opanowana. Należy do grona dobrych bogów, jednak jej gniew objawia się potężnymi, siejącymi zniszczenia wichurami. Przedstawiana jest jako wysoka, biała klacz.


Fern

Ten młodszy od Lo potomek Etosa włada żywiołem natury i ziemi. Podobnie jak reszta reprezentantów czterech żywiołów, on także obdarza nim wybrańców. Opiekuje się roślinami i zwierzętami. Jest patronem zielarzy, medyków i ogrodników. Niewiele o nim wiadomo, ponieważ niezwykle rzadko daje o sobie znać. W stadzie krąży legenda, że czasami przemierza lasy pod postacią jelenia.


Ignis

Przedstawiciel żywiołu ognia, obdarza nim tylko nielicznych. Kojarzony z potęgą, lubi być podziwiany przez wiernych. Odważny i nieuległy. Jego wygląd nie jest znany nikomu. Najczęściej przedstawia się go jako płonącego konia, czasami jednorożca lub pegaza. Jest patronem wojowników.


Nill

Najmłodsza z całej czwórki, włada żywiołem wody i obdarza tą magią tych, w których sercach płynie dobroć i szczerość. Lubi mieć kontakt z wierzącymi w nią istotami. Często objawia się w okolicach zbiorników wodnych, najczęściej przy wodospadach. Jest przedstawiana jako pół-ryba, by mogła przemierzać podwodne krainy. Jest patronką poszukujących, co można zinterpretować na wiele sposobów.


Tiamo

Bogini miłości, patronka zakochanych. To ona łączy stworzenia w pary, sprawia, że się zakochują. Modlą się do niej zakochane osoby, by ich uczucie zostało odwzajemnione. Na każdym weselu składa się dary dla Tiamo, by miłość trwała aż do śmierci. Mimo ciepłego wizerunku, bywa jednak okrutna, gdy obdarza nieodwzajemnioną miłością.


Onyx

Onyx jest panem śmierci i władcą zaświatów. Decyduje o tym, czyj żywot się kończy. Choć może wydawać się okrutny, wcale taki nie jest. Nad każdą swoją decyzją długo rozmyśla, by nie odebrać życia zbyt wcześnie. gdy jednak tracimy bliską nam osobę, rodzi się w nas nienawiść do Onyxa. On jednak zawsze to wybacza, ponieważ jest niezwykle wyrozumiały. Jest patronem zmarłych, oraz zaginionych.


Roki

Ten mały jednorożec jest jedynym potomkiem Tiamo i Onyxa. Nie posiada żadnych specjalnych zdolności, poza nieśmiertelnością. Roki przedstawiany jest jako białe źrebię, o poczochranej grzywie. Jest patronem źrebiąt i przyszłych matek.


Morrigan

Morrigan to bogini wojny i chaosu. Konkuruje z Onyxem o tytuł pana śmierci i za wszelką cenę próbuje zdobyć władzę w zaświatach. Często przedstawiana jest z czaszką kruka i czarnymi jak smoła piórami. Kruki są jej szpiegami, których posyła na ziemię. Swoich sprzymierzeńców ze Stada Kryształu potrafi obdarzyć władzą nad czarną magią i światem cienia. Jednak zawarcie z nią takowego paktu wiąże się ze strasznymi konsekwencjami, bowiem ten, kto raz będzie miał kontakt ze światem cienia, pozostanie jego członkiem już na zawsze. Członkowie stada unikają więc kruków i wystrzegają się Morrigan. Miejsce w świątyni, które jest jej poświęcone, nie jest na ogół dostępne. Nie brakuje jednak szaleńców, którzy za wszelką cenę próbują nawiązać z nią kontakt.



grafika koni pochodzi z gry Howrse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X